Обществени поръчки чрез процедури по ЗОП, открити преди 15.04.2016 г.
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Усъвършенстване и внедряване на нови електронни административни услуги в системата на МВнР”.
Обществени поръчки чрез процедури по ЗОП, открити преди 15.04.2016 г.
19 Януари 2015Статус: Затворена
Вид: Други
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Усъвършенстване и внедряване на нови електронни административни услуги в системата на МВнР” по проект: „е-консулски услуги”,рег. № 13-31-35/23.04.2014 г., приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1 „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г.
Електронна преписка № 3524 от 19.01.2015 г.
УИН: 00105-2015-0001
Продължава в електронна преписка № 4397
Срок за представяне на оферти: до 17:30 часа на 04.03.2015 г. в Министерство на външните работи, адрес: гр. София 1113, ул. "Ал. Жендов" № 2, стая № М9.
Информация за датата, основанието и размера на всяко извършено плащане по договора:
1. м.юли – на 01.07.2015 г., съгласно т. 3.3. от договора са извършени следните плащания (публикувано на 17.08.2015г.):
- по Дейност 3: „Извършване на анализ на процесите във връзка с предоставянето на електронни консулски услуги и оптимизиране на дейностите по административно обслужване в Дирекция „Консулски отношения на МВнР”: авансово плащане в размер на 50% от стойността на дейността, в размер на 9720,00 лева с ДДС.
- по Дейност 4: „Усъвършенстване на съществуващите и внедряване на нови електронни административни услуги в системата на МВнР чрез изпълнение на четири поддейности”: авансови плащания в размер на 20% от стойността на дейността (96 660,00 лева с ДДС), в размер на:
- 35 808,00 лева с ДДС.
- 13 944,00 лева с ДДС.
- 17 364,00 лева с ДДС.
- 29 544,00 лева с ДДС.
2. м. август – на 11.08.2015 г., съгласно т. 3.3. от договора са извършени следните плащания (публикувано на 17.08.2015г.):
- по Дейност 4: „Усъвършенстване на съществуващите и внедряване на нови електронни административни услуги в системата на МВнР чрез изпълнение на четири поддейности”: междинни плащания в размер на 50% от стойността на дейността (241 650,00 лева с ДДС), в размер на:
- 34 860,00 лева с ДДС (фактура № 0000301562/27.07.2015 г.).
- 73 860,00 лева с ДДС (фактура № 0000301561/27.07.2015 г.).
- 89 520,00 лева с ДДС (фактура № 0000301558/27.07.2015 г.).
- 43 410,00 лева с ДДС (фактура № 0000301564/27.07.2015 г.).
3. м. декември - 22.12.2015 г., съгласно т. 3.3. от договора е извършено плащане в размер на 183 378,00 лева с ДДС. (публикувано на 29.12.2015 г.)