Дипломатически представителства

Австралия и Океания

Азия

Африка

Европа

Северна Америка

Южна Америка

Информация за българските граждани, пътуващи с унгарската авиокомпания „МАЛЕВ”

03 Февруари 2012

На 3 февруари 2012 г. унгарската авиокомпания „МАЛЕВ” е спряла всички полети поради недостиг на средства.

В момента авиокомпанията води преговори с други авиокомпании с цел 3 700-те пътници, останали на летището в Будапеща, да бъдат извозени до планираните дестинации.

Генералният директор на авиокомпанията е информирал, че пътниците, които имат билет за петък, 3 февруари, или следващите 3 дни следва да се обърнат към гишетата за обслужване на клиенти на „МАЛЕВ”.

Пътници с билети за следващите месеци следва да подадат иск за възстановяване на средства към „МАЛЕВ”.

Пътници, останали в чужбина, могат да закупят билет за дестинацията си от друга авиокомпания, позовавайки се на спрените полети на „МАЛЕВ”. Фактурите за такъв закупен билет трябва да се представят и на „МАЛЕВ” след пристигането.

Дружеството за защита на потребителите в Унгария е поело ангажимент да представлява правата на пътниците. На електронния адрес на организацията [email protected] следва да бъдат изпратени исканията със съответните данни /име, билет, цена/.

Дадените от „МАЛЕВ” телефони за връзка са +36-40-212121 от Унгария и +36-802-1111.

Българските граждани, които са потърпевши от възникналата ситуация, могат да се обърнат за съдействие към Консулската служба на Посолството на България в Будапеща на тел: + 36 1 322 08 24, + 36 1 322 08 36, +36 1342 37 38. Адресът на Посолството е бул. Андраши № 115, 1062 Будапеща.

Вижте още съобщения от:

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация