Обява за стажантски позиции в отдел „Сътрудничество за развитие“, дирекция „Външноикономически отношения и сътрудничество за развитие“ в МВнР
29 Март 2023 КариериСТАЖ В МВнР
Дирекция „Външноикономически отношения и сътрудничество за развитие“ на Министерство на външните работи (МВнР) обявява позиция за 2 стажанти:
- с профил „Комуникации, връзки с обществеността и рекламата“
- с профил „Управление на проекти“, „Международни отношения“, „Прогнозиране и планиране“, „Право“
Основни изисквания към кандидатите:
- да бъдат български граждани;
- да са студенти с непрекъснати права, в процес на обучение във висше училище в страната /3 или 4 курс в специалности/, съответно:
- „Журналистика и комуникации, връзки с обществеността и реклама“
- „Управление на проекти“, „Управление на проекти“, „Международни отношения“, „Прогнозиране и планиране“, „Право“
- Да владеят на много добро ниво английски език
- Отлично владеене на книжовен български език
- Компютърна грамотност: Работа с MS Office, работа със социални мрежи
Към заявлението задължително се прилагат:
- автобиографична справка на български език по образец;
- актуално уверение от учебното заведение;
Към заявлението могат да бъдат приложени:
- мотивационно писмо (ако липсва такъв параграф в самата молба);
Документите за стаж могат да бъдат подавани:
- по пощата на адрес: гр. София 1113, ул. „Ал.Жендов” № 2;
- на е-mail: [email protected] и [email protected]
Стажът в МВнР е практически, с продължителност от един месец (в изключителни случаи се продължава до 2 месеца) и не се заплаща. Възможност за осигуряване на по-дългосрочно ангажиране със заплащане при успешно провеждане на стажа.
Дирекция „Човешки ресурси и административно обслужване” уведомява одобрените за стаж кандидати не по-късно от една седмица преди началото на стажа.
След приключване на стажа в Централното управление на МВнР стажантите получават удостоверение на български език за проведен стаж.
Срок за подаване на документи: 30 април 2023 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за провеждане на интервю.