България привлече интерес като атрактивна туристическа дестинация на роудшоу в Дубай
24 Февруари 2025 Новини
С успех премина първото роудшоу, посветено на промотирането на България като атрактивна туристическа дестинация в ОАЕ. То се проведе на 20 февруари т. г. в престижния хотел „Shangri-La Dubai” и привлече близо 100 представители на водещи туристически агенции от регионите на Близкия Изток.
Събитието бе открито с приветствена реч от посланик Иван Йорданов, който подчерта значимостта му за задълбочаването на двустранните туристически отношения и възможностите, които то открива.
Презентация за страната ни изнесоха д-р Франк Кванте – главен изпълнителен директор на концесионера на Летище Бургас и Летище Варна – „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД, и Радостина Златева – старши експерт развитие на въздушния трафик в компанията, които представиха разнообразието от възможности, които България предлага – от уникална природа и благоприятен климат с четири сезона, през SPA и балнеотуризъм, до голф развлечения. Акцент в презентацията беше новата директна авиолиния Абу Даби – Варна, която стартира от 31 март т. г. и ще се изпълнява три пъти седмично от Wizz Air Abu Dhabi, осигурявайки бърз и удобен достъп до Българското Черноморие.
След презентационната част, участниците проведoха индивидуални B2B срещи, които дадоха възможност за създаване на нови партньорства.
Събитието се отличи със силно българско участие, като повече от 15 организации от туристическия сектор представиха страната. Сред тях бяха хотелиери, туроператори, представители на Алианс Българско Черноморие, Министерството на туризма и Община Варна.
Сред официалните гости бяха още Станислав Димитров, генерален консул в Дубай и Северните емирства, и Валентин Стоев, ръководител на Службата по търговски и икономически въпроси в Дубай.
Събитието бе подкрепено от Министерството на туризма, в сътрудничество с „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД , Алианс Българско Черноморие, хотел „Интернационал“ и „Уин Травъл“.
След успешното роудшоу предстои следващия етап от кампанията за популяризиране на България в ОАЕ – организирането на опознавателна обиколка (fam trip) за представители на водещи туристически агенции в региона. Целта е те да се запознаят отблизо със Северното Черноморие, неговите природни и културни богатства, хотелската база и разнообразните възможности за туризъм, които регионът предлага.